Veelgestelde vragen

Hier vind je de meest voorkomende vragen van onze klantenservice. Hopelijk kunnen we jouw vraag hiermee direct beantwoorden.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Voor alle artikelen die je bij KersttruienKopen.nl besteld geldt er standaard een levertijd van 1 werkdag. Echter, moet je jouw bestelling dan wel vóór 15:00 hebben geplaatst. Meer informatie over de levertijd van uw bestelling? Klik hier.

 Let op: door de drukte rond de feestdagen kan de levertijd in de praktijk afwijken. Plaats jouw bestelling daarom zo snel mogelijk.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, klopt dit?

Bij KersttruienKopen.nl krijg je onder andere een bevestiging bij het registeren van je account en het plaatsen van een bestelling. Heb je deze e-mails niet ontvangen? Dan kan zijn dat de e-mails van KersttruienKopen.nl in uw spam of ongewenste e-mail map zijn beland.

Is hiermee het probleem nog niet verhopen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik wil mijn afleveradres wijzigen, hoe doe ik dat?

Wanneer je een account hebt aangemaakt, kan zelf het afleveradres van jouw bestelling wijzigen. Dit doe je door in te loggen op je account en vervolgens te klikken op “adressen”. Vervolgens kan je het factuur- of verzendadres wijzigen door op “bewerken” te klikken.

Heb je geen account? Neem dan contact op met de klantenservice.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar ik wil liever een grotere/kleinere maat. Is dit mogelijk?

Het is inderdaad mogelijk om een artikel in te ruilen voor een grotere of kleinere kledingmaat. Echter, worden hiervoor wel retourkosten voor in rekening gebracht. Klik hier voor meer informatie over retouren. 

Ik wil meer dan 10 kersttruien bestellen, krijg ik dan korting?

Indien je een groter aantal dan 10 kersttruien wilt bestellen, kunnen wij voor jou een offerte opstellen. Hierbij is de korting afhankelijk van het artikel en de hoeveelheid die je wilt afnemen.

Wil je een offerte voor meer dan 10 kersttruien? Neem dan contact op met de klantenservice en wij sturen u binnen 24 uur een offerte op maat.

Waar moet ik mijn kortingscode invullen?

Je kunt jouw kortingscode invullen in de “winkelmand” of op de “afrekenen” pagina voor het plaatsen van je bestelling.

Winkelmand: in de winkelmand vind je onder de button “doorgaan met afrekenen” het invulveld “kortingsbon”. Voer je kortingscode hier in en klik vervolgens op de button “kortingsbon toepassen”.

Afrekenen: de afreken pagina is het scherm waar je o.a. je adresgegevens moet invullen. Op deze pagina zie je boven de factuurgegevens de tekst “klik hier om je code in te vullen”. Klik op deze link en er verschijnt een invulveld, voer hier je kortingscode in en bevestig door op “kortingsbon toepassen” te klikken.

Heb je problemen met het invoeren of verrekenen van een kortingscode? Neem dan contact op met de klantenservice.

Is jouw vraag nog steeds niet beantwoord?

Dit is erg vervelend, wij willen je uiteraard helpen met het beantwoorden van al jouw vragen. Wij verzoeken je daarom om contact op te nemen met de klantenservice, zodat wij je persoonlijk kunnen helpen.

Contact